Selasa, 27 Ogos 2013

redeem susu dutch lady

Anak2 aku yang kakak n abg.ngah still lagi minum susu... Hu..hu..ok la baik untuk tulang n otak kan..so anak2 aku ni minum susu dutch lady 4,5,6. So biler minum susu tu tentuler aku akn amik barcode nyer utk redeem aper yg aku nak..hu..hu..so baru2 aku dh redeem 1 pack susu dutch lady budak2 ni..so jimat la 1 pack kan..lgpun diorang bukan kuat sgt minum susu ni..hu..hu..so cmmaner kowang nk redeem point susu dutch lady ni..so carenyer camni..

klik link bwh ni smartmoment

Kowang kenaler daftar dulu sebagai ahli club dutch lady...


So kowang leh klik untuk ganjaran...ha..akn kuarla seperti gambar di atas..kat situ semua ada..borang penebusan,katalog penebusan.

Pic ats tu cth katalog penebusan dia la...mudah jew cara dia...tp kowang kena hantar ler dulu barcode kowang tu...hantar jew lebey nnt dia akan automatik masuk terus dlm record kowang..

so hasil redeem nyer ni lah..



Tiada ulasan:

Label

aeon (1) AF2013 (1) Airasia (1) anak (3) April (4) Available (5) baby (1) berita (1) Big Bad Wolf (1) BIRTHDAY (2) Boy (1) Cenderahati (2) contest (7) Doraemon (5) drypers (2) Fadhilat (1) famly (2) GA (12) Girl (1) Hari raya (3) Jom derma (1) Jun (1) kakak (1) kursus (1) Mc D (1) Mei (1) menang (4) MH370 (1) mood (1) Mydeal (3) newborn (2) Peserta GA (2) pregnent (1) Promo (30) ramadhan (2) Redeem (2) resepi (1) sale (3) sample (3) selamat hari bapa (1) Story (1) Streetdeal (1) Sukan (2) Susu (2) t.q (1) voucher (5) Wayang (1)