Selasa, 3 September 2013

Alhamdulilah rezeki join GA

Alhamdulilah hari tu join GA dr blog mama tisya.. best blog mama tisya ni..aku dr dulu rajin baca tp just silent reader la..tp mmg byk info kat blog tu..so pg tadi tengok kat blog mama tisya dah di umumkan rupenyer semlm pemenang nyer...so biler di tengok...ha..ha...alhamdulilah rezeki..

 ha...biler tengok no...no.12 so aku buat tak taw jew time tu...sbb tak ingat no. aku tu no.brape...biler di semak semula senarainyer...wah...no aku rupernyer...hu..hu..






Ape2 pun thank u yer mama tisya sudi buat GA ni...

2 ulasan:

mama tisya berkata...

tahniah....nanti duit akan di bank in..tgu

**kalo bole utk part komen disable word verification..sbb loading bila nk komen

ummie_mirahaziq berkata...

o ya ka sis amy...ok..nk saya edit..tq

Label

aeon (1) AF2013 (1) Airasia (1) anak (3) April (4) Available (5) baby (1) berita (1) Big Bad Wolf (1) BIRTHDAY (2) Boy (1) Cenderahati (2) contest (7) Doraemon (5) drypers (2) Fadhilat (1) famly (2) GA (12) Girl (1) Hari raya (3) Jom derma (1) Jun (1) kakak (1) kursus (1) Mc D (1) Mei (1) menang (4) MH370 (1) mood (1) Mydeal (3) newborn (2) Peserta GA (2) pregnent (1) Promo (30) ramadhan (2) Redeem (2) resepi (1) sale (3) sample (3) selamat hari bapa (1) Story (1) Streetdeal (1) Sukan (2) Susu (2) t.q (1) voucher (5) Wayang (1)